Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van askonijo - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van askonijo - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Koen

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Even wandelen naar de metro en vervolgens ruim een half uur tuffen naar "downtown Seattle". Eerst even een bakkie koffie bij Starbucks gedaan en toen met de monorail naar de Space Needle, een heel hoge toren in Seattle. Net zoiets als de Eiffeltoren in Parijs, maar dan anders (zie foto's). We wilden graag naar boven, maar alle tripjes zaten al vol tot in de avond. Toen maar besloten om daar niet op te wachten, aangezien we al ruim 20 uur wakker waren en toch wel moe begonnen te worden.
Weer terug met de monorail en even gewandeld door de stad richting de Pike Place Market. Echt leuk daar. Een soort kruidenvisfruitbloemenkledingboekensieradenenanderelevensbehoeften markt. Leuk om mensen te kijken! Wel erg druk en ook een hoop toeristen, maar dat maakte niet uit. Leuk om te zien. Ook hiervan hebben we wat foto's geplaatst.
Uiteindelijk even een slice-of-pizza gegeten en toen terug naar het hotel, waar we rond 19.00 uur lokale tijd (het is hier 9 uur vroeger dan in Nederland) snel in slaap vielen.

• 26 Juli 2016 - 11:12

Peter En Marlies:

Hallowie daar,

Die markt daar... de kruidenvisfruitbloemenkledingboekensieradenenanderelevensbehoeften markt zoals jullie beschrijven is wel heul erg leuk hoor. Vooral de benaming!!
    Ik zag mensen in korte broek; dus het weer is lekker daar?
    Benieuwd naar de nieuwe verhalen.

Peter en Marlies