Foto's volgen - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van askonijo - WaarBenJij.nu Foto's volgen - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van askonijo - WaarBenJij.nu

Foto's volgen

Door: Koen

01 Augustus 2016 | Canada, Jasper Park Lodge

We hebben niet echt goeie internet verbindingen. Als we die wel weer hebben, zullen we ook foto's uploaden.

• 03 Augustus 2016 - 19:21

Peter:

Hallo vakantiegangers,
    Volgens mij leggen jullie aardig wat kilometers af zo te lezen want jullie moesten alweer tanken...;-) (of loopt die camper 1 op een emmer?)
    Even over het weer: Regen hadden jullie toch niet besteld? Hier regent het ook hoor, typisch Hollands weer. Vandaag (woensdag) lijkt het wel herfst maar eind van de week wordt het weer warmer.
    Hoop dat het bij jullie ook warmer wordt maar volgens jullie route lijkt me dat niet echt.
    Ik kijk wel uit naar de foto's vooral van de gerten en heiten!! Die lijken me toch wel heel speciaal.
    En wauw... een beer in berm die heerlijk staat te eten, dat lijkt me toch wel geweldig.
    Hoop dat internet het snel weer doet vanwege het achterwege blijven van foto's anders kom ik wel ff langs om dat routertje te installeren;-)
    Geniet nog van de komende dagen van al het natuurschoon en (wilde) beesten.
    Garoeten,
    Peter

• 03 Augustus 2016 - 19:28

Marlies:

Wauww ik raak maar niet uitgelezen van jullie mooie verhalen, nog spannend ook met beren, gerten en heinten :) en niet te vergeten de slang ....

Maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor op al jullie belevenissen en al dat prachtigs wat jullie zien!!!

Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal!

Liefs en een dikke kus van mij
    Marlies